Kodekursfor 4.klassinger

Logo for kodekurs i Osloskolen

Kodekurs

Går du i 4. klasse og er nysgjerrig på programmering? Kanskje du lurer på hvordan du kan lage ditt eget dataspill? Nå kan du lære programmering etter skoletid.

Kodekurset er et 6-timers kurs som går over fire uker. Kurset holdes fra kl. 15.00–16.30. Det er ungdomsskoleelever fra Osloskolen som er instruktører på kursene.

Påmelding

Elever som ønsker å delta på kodekurset melder seg på via Koding-verktøyet på Skoleplattform Oslo. Gå til skolens nettside og logg på skoleplattform oslo.

NB! Bruk ditt vanlige brukernavn og passord. Her får dere oversikt over hvilke kurstidspunkter som eleven kan velge imellom. Foresatte har også mulighet til å melde på barnet sitt via Koding-verktøyet. For spørsmål, ta kontakt med baseleder Kim Krafft på e-post: kim.krafft@osloskolen.no.

Mer informasjon finnes her.