BRANN

Skolen

Brannen spredte seg heldigvis ikke, men på grunn av varmen, sprakk 5 små vinduer på baksiden av gymsalbygget vårt.
Politi og brannvesen kom til stedet, og brannen ble slukket.
Det var et trist syn som møtte oss i dag morges. En branntomt er ikke et hyggelig syn for små og store. Noen har gått i Kampen barnehage selv, og noen kjenner små barn som går der nå.
Men heldigvis kom ingen personer til skade i brannen. Politiet etterforsker saken. De to bilene blir tauet bort.
Vi har snakket med barna om brannen på skolen i dag. Kampen skole ber alle foresatte snakke med barna sine og lytte til hva de har å si. Noen blir ganske skremt, og noen kan få vekket opp vonde minner. Det er viktig å ta vare på barna når slike ting hender i deres nærmiljø. Ta kontakt med skolen hvis dere trenger bistand til å bearbeide hendelsen.

Hilsen rektor