festivalKampen 2018 er gjennomført med stor suksess!

Åpning 2

Følg oss på hjemmesiden

Følg oss på instagram

Følg oss på facebook

I år er matserveringen i første etasje, i klasserom A120-A122. Se oppslag om hvor og hvordan kjøpe bonger som kan brukes til mat og drikke + kjøp av festivalavisen.
Vi har Vipps!

Fredag 8.juni samlet alle elever og voksne seg foran trappen. Flott vær og stor stemning! Rektor ønsket alle lykke til med årets festival. og klippet over snoren som betyr at årets festival i gang. Årets tema: Plast - Gull eller tull?

Nok en gang er vi klare for festivalKAMPEN, sommerens vakreste eventyr der vi setter vi fokus på de estetiske fagene. Årets festivaltema ble avslørt for elevene med tradisjonelle ablegøyer på trappa! Klasser og timeplaner løses opp, og elevene arbeider med et felles tema under festivaldagene. Festivalen avsluttes med dans-, musikk- og teaterforestillinger både inne på skolen og ute i skolegården. Flotte kunstverk stilles ut i klasserom, korridorer og foaje. Mat og drikke i regi av FAU vil bli å få kjøpt i skolegården.

Den første festivalen så dagens lys en vinterkveld i 2003, under navnet Vinterfestivalen. Da som nå bygger festivalen på et samarbeid mellom elever, lærere og foresatte. festivalKAMPEN er vår årlige tradisjon for fargerike opplevelser, spennende møter og gode tradisjoner.

Temaet for årets festival er:

Festivalen starter fredag 8.juni og avsluttes torsdag 14.juni med arrangement i skolebygget og i skolegården fra kl.17.00.

Fredag 15.juni avspaserer alle elever og har altså fri. AKS er åpen som vanlig denne dagen.

I festivaluka vil timeplanen i utgangspunktet se slik ut:

08:45 - Skoledagen starter

10:30-11:00 - Spising

11:00-11:30 - Friminutt

13:30 - Skoledagen slutter

Mange grupper skal også på flere turer, men det vil elevene det gjelder, få nærmere beskjed om.

Vi gleder oss!