Gratis sommertilbud med KIGO

Logo for KIGO, Kultur i Gamle Oslo

KIGO vet at mange barn får Oslosommer i år, og vi hiver oss rundt for å bidra til sommerminner for danse og musikkglade barn i bydel Gamle Oslo! Liker barnet ditt musikk, lek og dans?
For barn i Gamle Oslo som skal begynne i 5,6,7 trinn høsten 2020 arrangerer KIGO gratis sommertilbud!
Meld interesse i skjemaet i linken senest 17. juni. Alle som har meldt seg får svar om de har fått plass senest 26. juni. Da er også detaljene på plass.

Med profesjonelle og varme instruktører får barna fysisk aktivitet gjennom dans (hiphop, urbane dansestiler), lek og ekskursjoner. Vi tilpasser aktivitetene etter vær og gjeldende smittevernsregler.
Alle barna som får plass vil bli delt inn i kohorter og KIGO vil selvfølgelig sørge for at alle gjeldende smittevernsregler blir fulgt, og ikke minst gjøre sitt beste for at alle barna får en minnerik og fin uke sammen. <3
Siden vi fremdeles avventer noen svar, vet vi ikke enda alle detaljer. Men vi vet at vi MINST kan tilby plass til 24 barn, og forhåpentligvis flere. Søte snille megaflinke instruktører står klare til å ta imot barna, og vi gleder oss veldig:)

Meld deg på her!