Skolehelsetjenesten i sommerferien

God sommer

Etter et annerledes skoleår nærmer sommerferien seg. Mange rakk kanskje ikke å bli lei skolelivet og savner sosial omgang med venner og klassekamerater. For noen har det vært et krevende halvår, for andre har det vært fint med hjemmeskole. Noen savner norsktimene og andre savner friminuttet. Noen kjenner på ensomhet, frustrasjon, engstelse eller at bekymringene har økt.

Skoleåret er slutt og skolene vil holde stengt. Skolehelsetjenesten er fortsatt tilgjengelig og åpen for kontakt. Kjenner du på selv at du trenger noen å snakke med, eller at du har et barn som du er bekymret for? Ikke nøl med å ta kontakt. Vi har helsesykepleier, fysioterapeuter og kan bistå med psykolog ved behov i hele sommerferien.

Ta kontakt på tlf: 23 43 19 00 eller send en e-post til

postmottak.skolehelsetjenesten@bgo.oslo.kommune.no

Her kan du lese informasjonsbrevet fra Skolehelsetjenesten i sin helhet.