Hovedseksjon

Publisert:

Kjære dere på 7. trinn,tusentakk for tiden vi har hatt sammen. Det har vært en glede å bli kjent med dere og følge dere på veien. Nå venter nye spennende opplevelser på ungdomsskolen, og vi er stolte av dere. Lykke til videre – og riktig god sommerferie☀️

en gruppe mennesker som opptrer på scenen
Til øvrige elever og foresatte: Vi gleder oss til å se dere igjen i august. Skolestart er 17. august.