Kampen skoles musikkorps

Korpset

Hvem kan bli med?

Alle elever på Kampen skole, fra 3. klasse og oppover kan bli medlem.

Du kan ønske tre instrumenter, og vi prøver å gi ett av disse.  Bruk vårt påmeldingsskjema for å bli med.  Rakk du ikke fristen før sommeren, er det mulig å sette seg på venteliste, fyll ut skjemaet og/eller ta kontakt på styret@styretksm.no.

Når øver korpset?
Musikantene har instrumentundervisning enkeltvis eller i grupper, i tillegg til samspill på onsdager:

Aspirantkorpset: 14:30 - 15:15 ( for de som går første året i korpset)
Juniorkorpset: 15:30 - 16:15
Hovedkorpset:  16:30 -18:15

For de som går på AKS er instrumentundervisningen i AKS-tiden.

Kontingent og foreldreinnsats

I 2023 er kontingent på kr 1950,- per termin. Instrumentleie er inkludert. Det er mulig å be om reduksjon og fritak fra kontingenten ved behov - vi skal være et korps hvor alle skal kunne være med, uavhengig av familiens økonomi!

Foresatte deltar som vakter og hjelpere på øvelser og arrangementer og bidrar i et par hyggelige og sosiale dugnader i året. Eksempler kan være foreldrevakt og riggehjelp under øvelser, organisering av seminarer og turer, og gjennomføring av julemarked og 17. maifeiring på skolen.

Les mer om korpset her: https://sites.google.com/view/kampenskolesmusikkorps/start