festivalKampen 2018

Åpning 2

På festivalavslutningen torsdag 14. juni ble det ønsket velkommen til utstillinger, opptredener og teater. Foreldrene sto for salg av mat og drikke. Til tross for en noe våt værmelding fikk alle se flotte utstillinger og framføringer med animasjon, dans, musikk og teater. I tillegg var det salg av den flotte festivalavisen vår. Du ser programmet for kvelden under.

Vi ønsker store og små velkommen til festivalkveld - torsdag 14.juni kl. 17.00. Til tross for en noe våt værmelding kommer dere til å oppleve flotte utstillinger og framføringer med animasjon, dans, musikk og teater. Husk å kjøpe den flotte festivalavisen vår. Du finner programmet for kvelden under.

Følg oss på hjemmesiden
Følg oss på instagram
Følg oss på facebook

Nok en gang er vi klare for festivalKAMPEN, sommerens vakreste eventyr der vi retter fokus på de estetiske fagene. Klasser og timeplaner løses opp, og elevene arbeider med et felles tema under festivaldagene. Festivalen avsluttes med dans-, musikk- og teaterforestillinger både inne på skolen og ute i skolegården. Flotte kunstverk stilles ut i klasserom, korridorer og foaje. Mat og drikke i regi av FAU vil bli å få kjøpt i skolegården.

Den første festivalen så dagens lys en vinterkveld i 2003, under navnet Vinterfestivalen. Da som nå bygger festivalen på et samarbeid mellom elever, lærere og foresatte. festivalKAMPEN er vår årlige tradisjon for fargerike opplevelser, spennende møter og gode tradisjoner.

Temaet for årets festival er:

Festivalen starter fredag 8.juni og avsluttes torsdag 14.juni med arrangement i skolebygget og i skolegården fra kl.17.00.

I festivaluka vil timeplanen i utgangspunktet se slik ut:

8:45 - Skoledagen starter
10:30-11:00 - Spising
11:00-11:30 - Friminutt
13:30 - Skoledagen slutter
Mange grupper skal også på flere turer, men det vil elevene det gjelder, få nærmere beskjed om.

Det er obligatorisk oppmøte for alle elever festivalkvelden tordag 14.juni.

Fredag 15.juni avspaserer alle elever og har altså fri. AKS holder åpent som vanlig.

Vi gleder oss!

I år har vi følgende grupper:

Teater, miniteater, band, dans, forsker, tegning/maling/design, animasjon, film og foto, journalist, kokk, ut på tur, kunst og design

Tidligere festivaler

2003       2015