Hipp hipp hurra! Gratulerer med dagen!

17. mai tog Slottet flagg

Her kan du se hilsner til Kampens elever fra fjern og nær.

17.mai-hilsen fra skolekorpset og FAU

Kjære alle sammen!

Det blir en annerledes 17.mai i år også. Vi skulle så gjerne gått i tog, stått tett i tett og kikket på ungene og vi skulle ha møttes i skolegården og spist god mat og ungene skulle lekt sammen. Dessverre blir det ikke sånn, men det betyr ikke at vi ikke kan finne på noe gøy for alle de fine ungene på Kampen skole!

Korpset og FAU har søkt og fått innvilget midler fra kommunen slik at vi kan arrangere en alternativ markering av nasjonaldagen. Den siste skoledagen før 17.mai fikk alle elevene is og godteposer. Vi har kjøpt inn en fryseboks som er plassert i skolens kjeller, den ble fylt opp med saftis som ble delt ut til klassene!

Videre har vi laget en morsom Kahoot om 17.mai som alle klassene gjennomførte. Premiene trekkes tilfeldig blant alle klassene og de 3 premiene er som følger:

- Gavekort til hele klassen på Rush Trampolinepark
- Gavekort til hele klassen på Peppes
- Gavekort til hele klassen på Oslo Kino

Vinnerne trekkes og annonseres på med et smell på en video som legges ut på 17. mai kl 15 på korpsets Facebook-side. Husk å få med dere den, den blir knallbra.

Og sist men ikke minst; følg med på 17.mai! I år fyller skolekorpset vårt 115 år og plutselig spiller korpset nært der du bor! Nyt musikken og stemningen. Dersom du er du borte fra Kampen 17. mai eller vil dele stemningen med andre, så legger korpset ut deler av dagen som livesending

Med ønske til hver og en elev, foresatt, øvrig familie, lærerne og alle som jobber på Kampen skole, en SKIKKELIG FIN 17.MAI! Hipp Hipp Hurraaaaa!

Husk også å sjekke Kampen Skole og AKS sin Facebook-side på selve dagen, da legger skolen ut en spesiallaget hilsen OG en SUPER overraskelseshilsen ordnet av FAU.

Beste hilsener fra Korpset og FAU på Kampen skole