Talentiaden 2016

Finalebilde 2

Etter mange år med Grand Prix på Kampen skole ønsket vi å endre konseptet i år med elevrådet i spissen. Det skulle ikke lenger være en ren sang- og dansekonkurranse. Elevrådet lagde kriterier for arrangementet og innholdet, og det ble super stemning under finalen i festsalen tirsdag 31.mai. Elever fra 2.-7.klasse opptrådte med mange forskjellige numre. Noen danset, noen drev med akrobatikk, andre sang, en spilte trekkspill, en gruppe beatboxet med egenprodusert rap og mye mer.

Det var god stemning blant publikum, og alle var veldig engasjerte underveis i finalen. Det hele toppet seg da vinneren av årets konkurranse skulle avsløres. Et unisont Faiza runget over salen da hun ble avslørt som vinner av Talentiaden 2016. Takk til alle deltakere og et fantastisk publikum. Vi gleder oss til neste år!

På Kampen har vi herlige elever!